Administration
Hvem er vi
Administrationen er sekretariat for hele Sygehusapoteket.
I Administrationen er vi 1 kontorchef, 1 HR-konsulent, 1 systemadministrator, 2 specialister, 1 økonomimedarbejder, samt 1 sekretær og en praktikant.
Hvad laver vi
Som sekretariat varetager vi opgaver af strategisk karakter samt operationelle opgaver indenfor personaleadministration og økonomi.
Hovedopgaver
- Udarbejde budgetter, regnskab og regnskabsberetning for apoteket
- Bogholderifunktioner
- Udarbejde forbrugsrapporter og lægemiddelstatistik til sygehuse/sektorer
- Sekretariatsfunktion for ledelsen
- Være referent ved MED-udvalgsmøder
- Personaleadministration
- Vedligehold af hjemmeside og personalenet
- Intern/ekstern information (ekskl. Lægemiddelinformation)
- Almen posttjeneste. og journalfunktion
- Kontakt til it-leverandør
- Kontakt til rengøringsfunktionen og drift af kantinen
- Tilrettelægge receptioner/modtagelse af gæster m.v.
Der er kontortid i Administrationen mandag til fredag mellem kl. 08.00 og 15.00 - herudover kan du kontakte Administrationen pr. telefon, samt på mailadressen sygehusapoteket@rn.dk - mail der sendes til denne mail adresse bliver åbnet dagligt.