Administration

Hvem er vi

Administrationen er sekretariat for hele Sygehusapoteket.

I Administrationen er vi 1 kontorchef, 1 HR-konsulent, 1 systemadministrator, 2 specialister, 1 økonomimedarbejder, samt 1 sekretær og en praktikant.

Hvad laver vi

Som sekretariat varetager vi opgaver af strategisk karakter samt operationelle opgaver indenfor personaleadministration og økonomi.

Hovedopgaver

  • Udarbejde budgetter, regnskab og regnskabsberetning for apoteket
  • Bogholderifunktioner
  • Udarbejde forbrugsrapporter og lægemiddelstatistik til sygehuse/sektorer
  • Sekretariatsfunktion for ledelsen
  • Være referent ved MED-udvalgsmøder
  • Personaleadministration
  • Vedligehold af hjemmeside og personalenet
  • Intern/ekstern information (ekskl. Lægemiddelinformation)
  • Almen posttjeneste. og journalfunktion
  • Kontakt til it-leverandør
  • Kontakt til rengøringsfunktionen og drift af kantinen
  • Tilrettelægge receptioner/modtagelse af gæster m.v.

Der er kontortid i Administrationen mandag til fredag mellem kl. 08.00 og 15.00 - herudover kan du kontakte Administrationen pr. telefon, samt på mailadressen sygehusapoteket@rn.dk - mail der sendes til denne mail adresse bliver åbnet dagligt. 

Kontakt