Hjemmepatienter
Levering af produkter fra Sygehusapoteket
Når du er blevet tilknyttet som hjemmepatient via hospitalet, vil du få leveret medicin, ernæring, væsker og sygeplejeartikler til din privat adresse ifølge den aftale, der er indgået med dig.
Hvem er vi
Vi er et team på 3 farmakonomer, der har ansvaret for leverancer til hjemmepatienter i hele Jylland.
Vi benytter regionens egen transport med faste chauffører. Ruterne og leveringsdatoerne er bestemt efter, hvor man bor.
Patientvejledninger
Læs mere om, hvordan udlevering af medicin foregår:
Kontakt og mere viden
Du skal kontakte os, hvis du:
- bliver indlagt
- har ændringer i din behandling
- stopper behandlingen.
Hvis du bliver indlagt
Hvis du bliver indlagt på hospitalet, er det meget vigtigt, at du giver os besked om det - uanset hvilket hospital eller afsnit, du er indlagt på. Det skal du gøre af hensyn til stop / ændring af levering til din privatadresse for den periode, hvor du ikke er hjemme.
Hvis du har ændringer til eller stopper behandlingen
Hvis du har ændringer til din levering, skal du kontakte os minimum 4 hverdage før leveringsdagen.
Hvis du helt stopper med at bruge medicin, ernæring, væsker eller sygeplejeartikler, skal du også kontakte os, så vi kan indstille leveringen.
Bemærk: Al skriftlig kommunikation foregår via sikker Digital Post / E-boks
Kontakt
Telefon
97 66 57 99Mandag-fredag 8.00-10.00 og 14.00-15.00
Åbningstider
Mandag-fredag 8.00-15.00
Sikker mail
Skriv til os med Digital Post (login med MitID)