Kontakt os, hvis du bliver indlagt
Hvis du bliver indlagt på hospitalet, er det meget vigtigt, at du giver os besked om det – uanset hvilket hospital eller afsnit, du er indlagt på.
Kontakt os, hvis du har ændringer eller stopper behandlingen
Hvis du har ændringer til din levering, skal du kontakte os minimum 4 hverdage før leveringsdagen.
Hvis du helt stopper med at bruge medicin, ernæring, væsker eller sygeplejeartikler, skal du også kontakte os, så vi kan indstille leveringen. Du kan se vores kontaktoplysninger i kontaktboksen herunder.
Du er også velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.
Sygehusapoteket Din kontaktperson på Sygehusapoteket er: |
☐ Jette Toft Tlf. 40 82 89 62 Vi træffes bedst: Mandag – fredag 8.00 – 10.00 og 14.00 – 15.00 |
☐ Jonna Janette Nielsen Tlf. 97 66 57 99 Vi træffes bedst: Mandag – fredag 8.00 – 10.00 og 14.00 – 15.00 |
☐ Tina Brunø Knudsen Tlf. 40 82 89 77 Vi træffes bedst: Mandag – fredag 8.00 – 10.00 og 14.00 – 15.00 |
Du er også velkommen til at skrive til os via sikker post, så du trygt kan oplyse både CPR- og telefonnummer. Du finder linket til sikker post i kontaktboksen på www.RN.dk/sygehusapoteket – log på med MitID. Husk at angive din bestilling eller ændring tydeligt i mailen. |
Hvem er vi?
Vi er et team på 3 farmakonomer, der har ansvaret for leverancer til hjemmepatienter i hele Jylland.
Vi benytter regionens egen transport med faste chauffører. Ruterne og leveringsdagene er bestemt efter, hvor man bor.