Administration
Hvem er vi
I Administrationen er vi ni ansatte fordelt på fire teams: Økonomi, HR, Sekretariat og Apovision.
Hvad laver vi
Administrationen sekretariatsbetjener hele Sygehusapoteket.
Hovedopgaver
- Udarbejde budgetter, regnskab og regnskabsberetning for Sygehusapoteket
- Bogholderifunktioner
- Udarbejde forbrugsrapporter og lægemiddelstatistik til sygehuse/sektorer
- Sekretariatsfunktion for ledelsen
- Udvalgsbetjening for bl.a. MED, AMO og ledelsesmøder
- Personaleadministration
- Vedligehold af hjemmeside og personalenet
- Almen post- og telefontjeneste og journalfunktion
- Systemforvaltning af Apovision
- Kontakt til rengøringsfunktionen og drift af kantinen
- Tilrettelægge receptioner/modtagelse af gæster m.v.
Kontakt
Der er kontortid i Administrationen mandag til fredag mellem kl. 08.00 og 15.00. Du kan kontakte Administrationen pr. telefon 97 66 58 00 samt på mailadressen sygehusapoteket@rn.dk . Mail, der sendes til denne mailadresse, bliver åbnet dagligt.
Kontakt
Opdateret