Administration

Hvem er vi

I Administrationen er vi ni ansatte fordelt på fire teams: Økonomi, HR, Sekretariat og Apovision.

Hvad laver vi

Administrationen sekretariatsbetjener hele Sygehusapoteket.

Hovedopgaver

  • Udarbejde budgetter, regnskab og regnskabsberetning for Sygehusapoteket
  • Bogholderifunktioner
  • Udarbejde forbrugsrapporter og lægemiddelstatistik til sygehuse/sektorer
  • Sekretariatsfunktion for ledelsen
  • Udvalgsbetjening for bl.a. MED, AMO og ledelsesmøder
  • Personaleadministration
  • Vedligehold af hjemmeside og personalenet
  • Almen post- og telefontjeneste og journalfunktion
  • Systemforvaltning af Apovision
  • Kontakt til rengøringsfunktionen og drift af kantinen
  • Tilrettelægge receptioner/modtagelse af gæster m.v.

Kontakt

Der er kontortid i Administrationen mandag til fredag mellem kl. 08.00 og 15.00. Du kan kontakte Administrationen pr. telefon 97 66 58 00 samt på mailadressen sygehusapoteket@rn.dk . Mail, der sendes til denne mailadresse, bliver åbnet dagligt. 

Kontakt

Opdateret