Administration
Hvem er vi
I Administrationen er vi ni ansatte fordelt på fire teams: Økonomi, HR, Sekretariat og Apovision.
Hvad laver vi
Administrationen sekretariatsbetjener hele Sygehusapoteket.
Hovedopgaver
- Udarbejde budgetter, regnskab og regnskabsberetning for Sygehusapoteket
- Bogholderifunktioner
- Udarbejde forbrugsrapporter og lægemiddelstatistik til sygehuse/sektorer
- Sekretariatsfunktion for ledelsen
- Udvalgsbetjening for bl.a. MED, AMO og ledelsesmøder
- Personaleadministration
- Vedligehold af hjemmeside og personalenet
- Almen post- og telefontjeneste og journalfunktion
- Systemforvaltning af Apovision
- Kontakt til rengøringsfunktionen og drift af kantinen
- Tilrettelægge receptioner/modtagelse af gæster m.v.
Kontakt
Der er kontortid i Administrationen mandag til fredag mellem kl. 08.00 og 15.00. Du kan kontakte Administrationen pr. telefon 97 66 58 00 samt på mailadressen sygehusapoteket@rn.dk . Mail, der sendes til denne mailadresse, bliver åbnet dagligt.
Kontakt
Kontakt
Mette Korgaard Tranholm
Systemadministrator
Telefon
97 66 57 74
Kontakt
Anita Geisler Schmidt
Økonomimedarbejder
Telefon
97 66 57 7623 84 36 20
Opdateret